Baru Putus Dengan Ayu Ting-ting, Shaheer Sheikh Mulai Pendekatan Ke Masayu

Jalinan asmara aktor asal India tampan, Shaheer Sheikh rupanya penuh konflik dan lika-liku. Baru saja mengakhiri hubungan dengan pedangdut cantik Ayu Ting-ting, Shaheer Sheikh sudah nampak mulai dekat dengan gadis cantik lain. Ya, Masayu Anastasia.

Shaheer Sheikh berselfie ria bersama Masayu
Shaheer Sheikh berselfie ria bersama Masayu

Kedekatan Shaheer Sheikh dan Masayu Anastasia nampak ketika keduanya syuting sinetron bersama. Nampak lengket dan kerap bertukar candaan dengan mesra. Baik Shaheer Sheikh maupun Masayu nampak begitu ceria dan tertawa bersama. Keduanya seakan melupakan masalah cinta yang melanda masing-masing. Maklum, bukan hanya kisah asmara Shaheer Sheikh dan Ayu Ting-ting yang kandas. Pernikahan Masayu dan Lembu pun terancam berakhir di meja perceraian.

Shaheer Sheikh dan Masayu pun nampak semakin dekat ketika akhirnya mengambil foto bersama. Memang tak hanya berdua karena Shaheer pun mengajak para kru yang tengah berada di set untuk berfoto bersama. Terlihat Masayu jauh lebih sehat sejak terakhir kali ditemui di ruang persidangan bersama Lembu. Begitupun Shaheer yang terlihat tersenyum manis ke arah kamera.

Ayu Ting Ting dan Shaheer Putus
Ayu Ting Ting dan Shaheer Putus

Nah, kalau Shaheer Sheikh sudah move on, bagaimana dengan Ayu Ting Ting nih?

Aluna Nayaka

My formula of living is quite simple. I get up in the morning and I go to bed at night. In between I occupy myself as best as I can.